Hibajelentés

Az ügyintézés menete a következő:

1. Töltse ki a Hibabejelentő lapot. Fontos, hogy a hibáról pontos leírást adjon, mert ez megkönnyíti a hibaelhárítást. Fontos az is, hogy a megrendeléskor megadott adatait tüntesse fel a hibabejelentő lapon, valamint a számla vagy a megrendelés sorszámát (amelyiket hamarabb megtalálja). Ha a csere terméket nem ugyanarra a címre kell szállítani, ahová a megrendelést szállítottuk, úgy ezt is tüntesse fel a Hibabejelentő lapon, ellenkező esetben az előző szállítási címre küldjük a csere termékeket.

2. A termékért futárt küldünk ő szállítja a terméket szervízbe. Munkatársunk megkezdi az ügyintézést, és felveszi Önnel a kapcsolatot a javítás vagy csere befejezésekor.

4. A javított vagy cserélt terméket dímentesen visszaküldjük az Ön címére.


Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.

Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális termékek szervizes bevizsgálása díjmentes, de amennyiben a bevizsgálás során kiderül, hogy a vizsgált termék hibátlanul működik, vagy adott esetben nem rendeltetésszerű használatból eredő hibával rendekezik, akkor az ügyfélnek 5000 Ft + ÁFA bevizsgálási díjat számolunk fel minden esetben. Utóbbi esetben a visszaszállítás költsége is Önt terheli.

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.


Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban és a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletekben foglaltak szerint 1 év (vagy terméktől függően 2-3-4-5 év) jótállást vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink, a gyártók és importőrök. A fogyasztó szavatossági igényeinek érvényesítéséhez a vásárlást a megrendeléssel kapcsolatban kibocsátott számla igazolja. A jótállási idő kezdete a megrendelt termékek átvételének napjától kezdődik.

Garanciális hiba bejelentéséhez az alábbi űrlap kitöltése szükséges. Hibás termék esetén kérjük mellékeljen az űrlap végén fotó(ka)t, vagy videót a gyorsabb ügyintézés érdekében.